Thursday, November 9, 2017

Greek Exegesis Class - The Real; Presence



This class will have fewer Greek verses, and anyone can learn from the class and enjoy the passages. I am putting up the Greek alone, because using the English with it will tempt our Greek students to depend on the English. No training wheels - that is the only way to learn a language.

The Real Presence

1 Corinthians 10:16
16 το ποτηριον της ευλογιας ο ευλογουμεν ουχι κοινωνια του αιματος του χριστου. εστιν τον αρτον ον κλωμεν ουχι κοινωνια του σωματος του χριστου εστιν.

No is can be found in the Consecration? The Reformed argument based on a strange assumption that Jesus spoke in Aramaic, which like Hebrew, lacking the verb for is. Our only documents are Greek.

Paul's consecration - 1 Corinthians 11:23

Matthew 26
26 εσθιοντων δε αυτων λαβων ο ιησους τον αρτον και ευλογησας εκλασεν και εδιδου τοις μαθηταις και ειπεν λαβετε φαγετε τουτο εστιν το σωμα μου
27 και λαβων το ποτηριον και ευχαριστησας εδωκεν αυτοις λεγων πιετε εξ αυτου παντες
28 τουτο γαρ εστιν το αιμα μου το της καινης διαθηκης το περι πολλων εκχυνομενον εις αφεσιν αμαρτιων

John 6

53 ειπεν ουν αυτοις ο ιησους αμην αμην λεγω υμιν εαν μη φαγητε την σαρκα του υιου του ανθρωπου και πιητε αυτου το αιμα ουκ εχετε ζωην εν εαυτοις
54 ο τρωγων μου την σαρκα και πινων μου το αιμα εχει ζωην αιωνιον και εγω αναστησω αυτον τη εσχατη ημερα
55 η γαρ σαρξ μου αληθως εστιν βρωσις και το αιμα μου αληθως εστιν ποσις
56 ο τρωγων μου την σαρκα και πινων μου το αιμα εν εμοι μενει καγω εν αυτω